גבע – כלבים ומזון

מיזם גבע נלחם בפשע

"גבע נלחם בפשע"
תכנית חינוכית למניעת שימוש בסמים בשילוב כלבים מאולפים

חוויה  הסברה  חשיפה  הרתעה 

עצם העניין
"גבע נלחם בפשע" הוא מופע חינוכי, משעשע ומרתק הדן בנושא הכואב ממנו חושש כל הורה, מורה ומדריך – שימוש של תלמידים ובני נוער בסמים.

מטרה
מטרתו של המופע למזער ואף למנוע את התופעה המפחידה הזו, אשר נוגסת ומשחיתה את הנוער בכל מגזר ועיר, תופעה שהפכה לאיום אסטרטגי ממשי על המשך קיומה של מדינת ישראל.

הלכה למעשה
במופע מככבים, לצדי, כלבים, אשר למרות הרצון התמידי לשחק ולהשתולל עברו בהצלחה הכשרה במהלכה למדו כיצד לאתר "סמים" (שימוש בחומר דמה). את ההכשרה ביצעתי בזכות הידע שצברתי בבית הספר לכלבנות משטרתית "קארסרבורג" (KARSERBURG) במדינת אלאבמה שבדרום ארצות-הברית. בית הספר הזה אחראי על הכשרת כלבים וכלבנים רבים ל"משטרת בתי הספר" של ארצות-הברית, שאחד מתפקידיה המרכזיים הוא מלחמה בנגע הסמים במוסדות חינוך.

תוכן
במופע, הנמשך כ-45 דקות, זוכים התלמידים לחזות בשיטות אילוף כלבים למשימה זו, תוך שילוב קטעי הומור ומתן אינפורמציה מעניינת ועדכנית על הנושא.

סוד ההצלחה
סוד ההצלחה של המופע טמון ב"אמצעי" להעברת האינפורמציה – כלומר הכלבים. לכל כלב סיפור חיים אותו מכירים התלמידים. התלמידים נהנים מקירבה פיזית עם הכלבים, מלטפים את פרוותם הנעימה ומשתאים לנוכח צייתנותם האבסולוטית. התלמידים, שמבינים כי מדובר בכלבים בעלי יכולת מדהימה לפתור כל תעלומה, פשוט מתאהבים בגושי הפרווה שניצבים לפניהם. כידוע, בני נוער ובעיקר ילדים נוטים להקשיב למישהו אותו הם מעריכים, מעריצים ואוהבים.

הפואנטה
לב-לבו של הרעיון, הוא להגיע לאותו בית ספר כשבוע לאחר המופע – אך הפעם ככלבן סורק ולא כמרצה. התלמידים שישמעו על הגעתי הצפוייה יחששו להביא סמים לבית הספר, ואלה שטרם נגעו בסמים – יקבלו חיזוק חיובי שעדיף להימנע כליל משימוש בסמים.

יחד ננצח את התופעה
אין זה סוד שארגוני הטרור מזרימים סמים לישראל, כדי להשפיע על הנוער שלנו, במטרה לפגוע ולחסל את החוסן המוראלי ואת איכות החיילים במדינת ישראל!

רק אנחנו יכולים לעצור את התופעה המסוכנת הזאת, יחד!

מנהל בית ספר, מורה, מדריך – התקשר/י עכשיו כדי לקבוע פגישה
אגיע לבית הספר ביום ובשעה הנוחים לכם – עם הכלבים – ויחד נילחם בפשע.

אהבתם את המאמר? שתפו!

בפייסבוק
בוואטסאפ
במייל
הדפסה